Massage

Een heerlijke massage voor lichaam en geest met warme olie en rozenkwarts stenen in een sfeervolle omgeving.

In de huidige maatschappij raken wij geneigd ons verstand voorop te stellen en hierdoor sluiten wij ons af van ons gevoel.

Naast de heerlijke ontspanning die deze massage met zich meebrengt, is het doel van deze massage om blokkades die in het lichaam zitten, op te heffen waardoor de energie beter kan stromen. Op deze manier kom je meer in contact met je gevoel. Uiteraard is er ruimte vóór en na de massage voor een kort gesprek om eventuele vragen te beantwoorden.

Na het begin van een warme doek op de rug en het polariseren van het lichaam volgt er een ontspannende massage met warme olie over de rug. De laatste restjes spanning vloeien weg bij de hoofdmassage. Daarna wordt de behandeling afgesloten met een heerlijke voetmassage met warme olie. De totale massage duurt een uur en kan naar behoefte worden aangepast.

Een massage kan, zowel lichamelijk als geestelijk, heel goed preventief werken voor het behoud van een goede gezondheid.
Wie zich regelmatig laat masseren, maakt minder stresshormoon en meer gelukshormoon aan. Hierdoor wordt minder pijn, angst, onrust en stress ervaren.

Belangrijk om te vermelden is dat in verband met de uitwerking van een massage het in een aantal gevallen af te raden is om een massage te ondergaan. Doordat de massage de bloedcirculatie beïnvloedt, kunnen symptomen verergeren en kun je nog zieker worden.

Contra-indicaties zijn o.a.:

• koorts (kans op verergering door toename van de stofwisseling)
  • griep
  • steenpuist (besmetting en uitbreiding)
  • acute hernia
  • bof/mazelen
  • psoriasis
  • gebruik van bloedverdunners
  • gebruik van antistollingsmiddelen
  • gebruik van ontstekingsremmers
  • (diep veneuze) trombose
  • open wonden en huidinfecties
  • virusinfecties
  • besmettelijke ziekten
  • extreme lichamelijke verzwakking
  • psychose
  • hartafwijkingen en pacemaker (door ontspanning kan het hartritme dalen)
  • kanker, tumoren en andere ernstige ziekten
  • zwangerschap tot 35 weken.

Voor meer info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Massage

Een massage geschiedt altijd op eigen risico. Het is jouw lichaam en het is belangrijk dat je er goed zorg voor draagt. Raadpleeg bij twijfel altijd een arts. Jouw gezondheid staat altijd voorop.

Wil je zo'n heerlijke massage cadeau geven? Goed idee!
Dat is mogelijk middels een cadeaubon van Praktijk Gevoel in Balans.
De bon kan op afspraak worden afgehaald.

Keuze van de waarde van de cadeaubon: 30 minuten: € 22,50, 60 minuten: € 45,00 of 90 minuten: € 67,50

Of bel naar: 06-12829962